Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad
2.
Informacja o sporządzeniu protokołów z XIII i XIV sesji Rady Miejskiej w Rozprzy oraz rozpatrzenie poprawek i uzupełnień
3.
Przedstawienie porządku obrad
4.
Informacja Burmistrza z działalności między sesjami
5.
Debata nad raportem o stanie Gminy Rozprza za 2024 rok
6.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Rozprzy wotum zaufania
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Rozprza za 2024 rok
8.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Rozprzy absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Rozprza na 2025 rok
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Rozprza na lata 2025-2040
11.
Podjęcie uchwały w sprawie przedłużenia umowy dzierżawy nieruchomości na rzecz dotychczasowego dzierżawcy
12.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji
13.
Interpelacje i zapytania radnych
14.
Informacje, komunikaty i sprawy różne