Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Informacja o sporządzeniu protokołu z I sesji Rady Gminy Rozprza oraz rozpatrzenie poprawek i uzupełnień.
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Informacja Wójta Gminy z działalności między sesjami.
5.
Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał:
a)
w sprawie ustalenia nazw stałych Komisji Rady Gminy Rozprza oraz określenia ich składów liczbowych;
b)
w sprawie wyboru Przewodniczących stałych Komisji Rady Gminy Rozprza;
c)
w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Rozprza;
d)
w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Rozprza;
e)
w sprawie powołania Komisji Budżetu i Finansów Rady Gminy Rozprza;
f)
w sprawie powołania Komisji Oświaty, Zdrowia, Ochrony Środowiska, Kultury i Sportu Rady Gminy Rozprza;
g)
w sprawie powołania Komisji Rolnictwa, Bezpieczeństwa Publicznego i Ochrony Przeciwpożarowej Rady Gminy Rozprza;
h)
w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie w Gminie Rozprza oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania;
i)
w sprawie skargi Prokuratora Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim na uchwałę Nr XL/56/10 z dnia 30 września 2010 r.
6.
Interpelacje i zapytania radnych.
7.
Informacje, komunikaty i sprawy różne.